Philips 8000 series 55 PFL 8008K/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 8000 series 55 PFL 8008K/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Tielemans 10-03-2017

Na drie jaar is het over en uit!

3 jaar plezier van het apparaat gehad. Net als bij anderen kreeg ik problemen: ambilight gaat aan en nog wat achtergrond licht, soms ook geluid. Heb van alles geprobeerd via de instructie van Philips. Nieuwe software, alles opnieuw aansluiten. Dit hielp enkele weken en nu is het over. Monteur gezocht die het probleem herkende. Schijn vaak voor te komen. Na een week weg en wat reparatie opnieuw het oude probleem. De reparateur probeert via Philips het apparaat om te ruilen. ben benieuwd wat dit brengt. Ben wel teleurgesteld. Philips komt er als Tv niet meer in. Helaas, want ik was wel altijd fan van het bedrijf.

Pluspunten

• 3 jaar met plezier gekeken

Minpunten

• einde na 3 jaar; zit ik dan met 2 jaar garantie

Mascha 06-02-2017

Miskoop Philips 55 PFL 8008K/12

Toestel iets meer dan 3 jaar in bezit. Als de tv werkte, gaf hij meestal prachtig geluid en beeld (Ghosting zoals hier al vaker genoemd, herken ik zeker). Hij is erg mooi en heeft een groot kijkgenot. Maar... Al vanaf het begin hebben we problemen met deze tv. Soms wilde hij niet aan, vaak zette hij zichzelf uit. Regelmatig was er geen internetverbinding te krijgen (alle andere apparaten in huis wel). Na 2 jaar namen de kuren toe. Vanaf 2 maanden geleden gaf hij vaak geen beeld, wel geluid. Nu doet hij niets meer, enkel een knipperend lampje tonen. Voor een tv met zo'n prijskaart mag ik toch meer verwachten. Mijn vorige tv ging 11 jaar mee en die was een heel stuk goedkoper! Hopelijk maakt de service van Philips het goed.

Minpunten

• levensduur
  • kuren

Gerard 16-09-2017

Wij hadden de philips 55pfl8008k/12 bij electroworld in Berkel en Rodenrijs 0p 3/2014 gekocht.
Altijd goed gedaan tot dat enkele weken geleden hij de zelfde kuren vertoonde. Heb afgelopen Maandag electroworld op de hoogte gebracht die de klacht gelijk heeft gemeld en twee dagen later ben ik benaderd door de reparateur CE die gelijk een afspraak op vandaag, Zaterdag 16 09 2017 plande. De monteur kwam met een ruil moederbord aan die hij vervolgens binnen een half uur verving en na een korte afstelling via de afstand bediening was alles weer in orde.

willbr 28-04-2015

Na twee jaar nieuw mailvoordeel daarna nakweek dagen niet meer willen opstarten.gekocht via expert de graaf,die je laat zwemmen als je belt voor garantie,:bel maar naar philips en dan maar wachten... Nu zal ie voor de tweede keer komen, zal mij benieuwen.prachtig toestel als ie aande wand hangt...Maar spelen, vergeet t maar wat een barrel kostte wel 2500euro.!!

Dilip 07-03-2015

Ambilight aan drie zijden geeft een mooi sfeer rondom de tv. Erg tevreden over de beeldkwaliteit. Bij de tv heb ik Denon soundbar aangesloten. Regelmatig geeft de tv veel problemen en valt steeds uit. Dit heb ik uitgetest op een andere bekende merken, daar heb ik geen last van. Regelmatig moet de ik favoriete zenders opnieuw instellen omdat de zenders weg zijn. Daarnaast is de tv erg gevoelig voor bepaalde spaarlampen. Als ik de spaarlamp (ook van Philips) aanzet, gaat de Philips tv uit. Probleem voorgelegd bij Philips. Advies van Philips is om de tv 2 uur lang van de spanning af te halen. En inderdaad dat helpt, maar maximaal voor 1 maand. Kortom iedere maand moet de tv van de spanning afgehaald worden.
Een aantal keren heb ik via de chatsessies geprobeerd tot oplossing te komen. Zodra het een beetje lastig begint worden, wordt de chatsessie verbroken. Jammer Philips! Volgende keer zoek ik een andere merk.
Over het algemeen ben ik tevreden met deze Philips tv. Het is wel een beetje jammer van de kleine kinderziektes en een stukje gedrag van Philips chat-medewerker.

eviminke 27-11-2014

Beeldkwaliteit is goed, tv zenders waren geínstalleerd maar door gebruik internet waren de zenders verdwenen,
konden ze in eerste instantie niet meer installeren.KPN gebeld en met veel moeite konden zij via de gebruikshandleiding de zenders weer terugkrijgen.

Rene Xhofleer 01-09-2014

Super TV met uitstekende beeldkwaliteit en geluid. Makkelijke bediening, 3d is top, mooie features zoals internet

jos567 25-08-2014

TV heeft mooi helder beeld. Geluid is boven verwachting.
In combinatie met het ambilight is het een mooi geheel.
Pas 2 dagen in bezet, tot zover zeer tevreden.

frans 57 23-08-2014

EEN WOORD GEWELDIG!!!mooi beeld mooie vormgeving en amberlicht zeer mooi.mooie afstands bediening voor de cursor

oh.lilly 15-08-2014

hiervoor de Phillips 46pfl 9705 top toestel, dit toestel half jaar in bezit, kan alleen maar zeggen top toestel, amblilicht is wel wennen in vergelijk met mijn vorige toestel dit toestel aanrader alles werk perfect.

MHutten 24-07-2014

Qua beeld en geluid een zeer goede televisie. Het gebruikersgemak mbt het aansluiten van apparaten via wifi en de opzet van het menu is omslachtig. Moet simpeleren kunnen. Duurzaamheid nog niet over te vertellen.

Irene56 09-07-2014

Mooie TV, pas twee dagen in ons bezit, maar prima toestel. Vooral het Ambi-light effect geeft veel sfeer!

iBolt 08-07-2014

Dit is een mooie platte TV met zeer goede beeldkwaliteit waarbij je zonder 3D functionaliteit te gebruiken al veel diepte in de beelden ervaart.
Gebruikersgemak voor de Internet functies met de afstandbediening is niet super en zouden beter een touchpad geintegreerd hebben.

BJA 29-06-2014

Onze tweede ambilight t.v. van Philips. De andere van 42 inch. is naar 1 van de kinderen gegaan omdat haar toestel kapot is. Nu zelf een 55 inch. toestel gekocht, weer met aan drie zijden ambilight. Erg tevreden over de beeldkwaliteit. Alleen onze Philips soundbar geeft veel problemen en valt steeds uit. Om hier nu weer een omvormer voor te moeten kopen vind ik niet kunnen maar waarschijnlijk is dit de enige optie om dit veel voorkomende probleem te verhelpen. Beetje jammer....

Beukiie 26-06-2014

ik heb de tv nu 2 weken in huis, hij is erg mooi, en erg makkelijk in gebruik, het geluid vind ik ook echt super goed voor zo'n platte tv, verder is de bediening ook erg aangenaam, vooral met het toetsenbordje op de achterkant van de afstandsbedinging. Ambilight is ook schitterend,design van de tv is ook mooi.

een minpunt is dat ik enorm veel last heb van ghosting.
heb alle instellingen al gebprobeerd, maar krijg het niet weg, in game mode of computer mode ghost de tv niet, maar word het beeld zo enorm onrustig dat het heel vervelend word om naar te kijken. het beeld gaat dan erg jitteren of schokken + de diepte is helemaal weg en het beeld word flets, vooral bij bewegingen, die verlopen totaal niet vloeiend meer.
Bovendien als je de perfect natural motion optie aanzet, krijg ik bij de omlijningen van personages die bewegen of objecten die bewegen allemaal blokjes te zien. en bij snelle beeld verschuivingen gaat het hele beeld blokkeren.

ik heb hier dan ook voor terug gebeld en er is een monteur van phillips onderweg die hopelijk mijn probleem op kan lossen.

mocht het daarna nog zijn, ga ik er sterk aan denken om deze toch erg mooie tv weg te doen :(

ook vind ik de voet van de tv niet erg stevig, de tv kan erg makkelijk gaan wiebelen bij bijv. het verdraaien van je scherm. zelf zou ik hem het liefst met een beugel aan de muur hangen voor extra stevigheid.

franklin29 22-06-2014

ben tevreden met dit geweldige phillips tv 55PFL8008K/12 ik zou het meerder mensen aanraden
het geluid en beeld kwaliteit is mooi en helder
de geluid is mooi net alsof je in de bioscoop zit

collin23 15-06-2014

ik heb hem nog te kort voor een goeie review.
maar op het eerste oog ziet hij er super mooi uit.
kwa geluid is het ook perfect

Marleen van den Eijnden 15-06-2014

ik heb hem pas een week dus kan er nog niet veel over zeggen. Hij heeft wel een mooi disign. en is makkelijk te bedienen.

michellucky 15-06-2014

Tot nu toe uitstekende televisie. Makkelijk aan te sluiten, handige help functie in de televisie zelf! Dan heb je inderdaad geen gebruiksaanwijzing op papier nodig. Toch mis ik deze wel. Moet je pdf op internet downloaden.

Sander079 12-06-2014

LEKKER GROOT HELDER BEELD EN MOOI MEE KLEURENDE AMBI-LIGHT! EENVOUDIGE INSTALLATIE, WEL OPLETTEN DE ZIGGO KAART OP DE JUISTE MANIER IN HET ADAPTER EN DIE JUIST IN DE TV.

essietje 11-06-2014

Prachtige tv.Mooi scherp beeld.Hier en daar nog wat kleine probleempjes maar dat komt allemaal goed.Goed geluid uit de tv.Soundbar erop aangesloten.Mooi design.Alleen de ambilight is wat minder als je eerst een lcd tv van philips gewend bent.Dat waren echt tl lampjes dus veel meer licht.Maar wij zijn voor zover tevreden.

warner1 10-06-2014

een hele fijne begeleiding van de instalatie mooi scherp beeld goed geluid en een mooi vormgegeven tv.

edklep 08-06-2014

heel mooi beeld en geluid heb al jaren philips ambilight
en wil geen tv meer zonder ambilight.

hetgrote scherm is zeer mooi en scherp ,ook het geluid is een grote verbetering.

Monique van Loon 02-06-2014

Tot nu toe tevreden, pas een paar dagen in huis. Over de duurzaamheid kunnen we dus weinig zeggen en voor alle mogelijkheden hebben we nog wel een paar dagen nodig om het allemaal uit te vinden.

Beckers Elvire 02-06-2014

Is reeds de tweede televisie van deze serie dewelke we gekocht hebben wegens tevredenheid met het model. Ook familieleden heb reeds eenzelfde televisie gekocht.

Piet Geurts 28-05-2014

Zeer goed beeld en makkelijk te bedienen. Ook een zeer goede kijkhoek. Het ambilight is zeer mooi en reageert zeer goed.